2020 לקראת הסוף סוגרים מעגל,

חודשיים לפני סופה של השנה אנו נכנסים לחודש דצמבר אנרגיה של “אדמה חולדה” המכונה “אש הברק”, הפתעות שצצות באופן פתאומי ולא צפוי, רעידת אדמה תרתי משמע.

תחילתו של החודש 6.12.2020 – 4.1.2020

החודש אנו נקבל אנרגיה של “אדמה” ו”מים”, אנרגיה הרבה פחות אופטימית מהחודשיים שעברו, אין החודש אנרגיית “אש” שהכניסה תקווה ואופטימיות, אך האנרגיה החודש יותר מעשית, עמידה עם רגליים על הקרקע אל מול המציאות, אך שוב צצים הפחדים, החרדות, תחושת ההישרדות חזקה מאוד לגבי העתיד והיא צפה מעל פני השטח.

צריך לזכור השנה אנו בשנה של “חולדה” והחודש אנו נכנסים לחודש “חולדה”, האנרגיה של ה”חולדה” בבסיסה הראשוני עסוקה בהישרדות ראשונית של החיים, אוכל ומים למען קיומה, לעומת הסוס לדוגמא שדוהר בצהרי היום נהנה מהנוף ומהשמש ומכל היופי שיש לטבע להציע, לנופים בסביבתו, החולדה לעומת זאת חיה במחשכים בבורות הביוב מתחת לאדמה, זה כהמחשה לרעיון האנרגטי של חודש החולדה בשנת החולדה.

ואכן זה מה שקרה לנו השנה כולנו התחפרנו בביתנו עסוקים בעיקר בהישרדות קיומית עם המגיפה, הכלכלה, נושאים של הנאות בילויים לא עמדו על הפרק והשנה באופן מאוד קיצוני בלשון המעטה.

החולדה בעלת חושים טובים יוצאת בהפתעה ממחילתה וטורפת למחייתה בעת הצורך, במידה והיא נכנסת לבית כלשהו דרך הביובים היא מייצרת המון נזקים במהירות רבה ונעלמת ומכאן גם גורם ההפתעה שיכול להפתיע אותנו החודש.

העניין החודש הוא לא ליפול למקום של ייאוש, תחושת אין מוצא או התחפרות, להבין שצריך להמציא יש מאין, פה צריך להפעיל את מזל האדם, עבודה פנימית, להבין שבמידה ואנחנו לא נכניס אופטימיות בעצמנו לחיינו היא לא תגיע מהסביבה.

“חולדה אדמה מספקת הפתעות בלתי צפויות בכל התחום אפשרי, תרחישים שפועלים מתחת לפני השטח וצצים בפתאומיות ומייצרים הפתעות ולכן האחריות היא עלינו עד כמה שניתן.

החודש הוא חודש יוצא דופן גם מהבחינה הנומרולוגית, אנו נכנסים לאותם אנרגיות שמשפיעות עלינו השנה כך שחוויות השנה מועצמות בהיבטים מסוימים לחיוב או לשלילה.

מדינת ישראל נכנסת למצב מאוד מעניין מצד אחד מדינת ישראל במפה שלהחולדה אדמהוהחודשחולדה אדמההשילוב באופן מסויים מייצר לנו קיפאון, לצד הפתעות שיכולות להגיע, בנוסף לכך שבנומרולוגיה הסינית המדינה נכנסת לחודש הקארמה חודש מתסכל מאין כמוהו, בחודש מסוג זה לא רצוי ולא מומלץ לקיים שום שינוי מהותי ומשמעותי ואיכשהו נראה כי זה לא יקרה, מה שאומר שזה מייצר שוב למדינת ישראל חוסר יציבות כללית בעתיד הקרוב והרחוק. אז למרות הכול רצוי החודש להתמקד בחצי כוס המלאה ולחשוב חיובי וקדימה עד כמה שניתן.

ומה קורה ברמה האישית?

כמה מילים כהסבר כללי לגבי האנרגיה האישית החודשית, האנרגיות החודשיות הקיימות בכל חודש לרשותו של אדם הן אנרגיות שטוב לנצלן לעשיית פעולות שונות, העיסוק במה יקרה החודש הוא זניח, מה שחשוב הוא איזה אנרגיה עומדת לרשותך, על מנת לנצלה להתפתחות. יש חודשים שהאנרגיה תומכת לפתיחה והתחלה של עסק, זוגיות ועבודה חדשה, יש חודשים שהאנרגיות באות לעזרתנו על מנת לקחת תנופה ומביאה עמה אנרגיה מדרבנת ומקדמת להתפתחות, יש אנרגיה שטובה לסיומות לסגור פרק בחיים, ביצוע משימות שונות בחודשים ספציפיים שמתאימים לכך יקדמו אתכם לרמה אחרת לגמרי, אם לדוגמא פותחים עסק בחודש שמתאים לסיומות אין שם את האנרגיה התומכת לפתיחתו והצלחתו של העסק וכו׳.

הערה כללית נוספת, החודש ילידי שנים 1966, 2002, הוא חודש מאתגר יותר עבורכם תקראו על כך בהמשך, אך אם אתם נולדתם בשנים אלו, או שאתם מכירים אנשים שנולדו בשנים אלו עליכם להיות זהירים מאוד מסיכונים מיותרים, בין אם זה בכבישים, טיולים שיש בהם סיכון מיותר, הליכים רפואיים שאינם נחוצים רצוי להימנע מהם, העבירו זאת הלאה לאנשים היקרים לכם.

(תזכורת חשובה השנה הסינית מתחילה ב 4.2 בכל שנה. כך שבמידה ונולדת לדוגמא ב 22.1.1995  אזי השיוך הוא לשנת 1954)

ילידי שנים

1945, 1954, 1963, 1972, 1981, 1990, 1999, 2008

החודש ביחס לשאר החודשים הוא חודש כבד מאוד בתחושה בהרגשה וגם בקצב הכללי, בהמשך לזרימה של חודש שעבר שהתאימה יותר ברמה האנרגטית לסיים תהליכים וליהנות יותר, לחודש זה יש את הקצב שלו ורצוי להיות סבלניים. חודש טוב יותר לעצור להגיע לתובנות, לסנן ולנקות את המיותר ולדייק את עצמכם עם מה שמקדם אתכם, למקד החלטות ותובנות, לחשוב מה טוב עבורכם ואולי אף לתכנן קדימה בבהירות. חודש שמתאים לעסוק בתזונה נכונה, ולבחון את האנשים שסביבך משפחתי, חברי ועסקי. בנוסף האנרגיה החודש למרות הכבדות מאפשרת להתקדם ולפתח נושאים שונים בחייכם בין אם זה למידה להתפתחות ברמה האישית או למידה לצורך תואר, או העשרה ברמה העסקית, כל התפתחות אשר עולה מתוך צורך תהיה לכם טובה, גם להתקדם ולהתפתח בכללי ברמה עסקית ואישית אפשרית בהחלט מכוון שהאנרגיות העומדות לרשותך החודש מאפשרות, אך חשוב לוודא שלא להיות מותשים  מעודף פעילות.

ילדי 1954 ו – 1990 לכם החודש מומלץ מאוד להשקיע יותר ברמה התפתחותית אישית ולא ברמה עסקית או לימודית לצרכי תארים גדולים, החודש מתוך 12 החודשים בשנה זה הוא חודש של התנגשות אז לא מומלץ להתחיל מיזמים שהחשיבות שלהם היא גורלית. כמובן להיזהר מעימותים, בכבישים, אם לא חייבים אז לא לבצע הליכים רפואיים פולשניים ועוד. חשיבות גדולה החודש להתנהל בימים אנרגטיים טובים.

ילדי 1963 ו – 1999 בנוסף עבורכם אנרגיה טובה לטפל בנושאים נפשיים בין אם זה טיפול אישי ובין אם זה סדנא או למידה, כל מה שקשור להתפתחות ברמה האישית יכולה מאוד לקדם אתכם החודש.

ילידי שנים

1944, 1953, 1962, 1971, 1980, 1989, 1998, 2007

אם יש לכם עסק, החודש הוא חודש להתפתח, לצמוח, ולהתרחב, לפרסם, האנרגיות החודש תומכות בהתקדמות, כל התקדמות שהיא, אין זה משנה אם בגדול או בקטן, במידה ויש לכם את היכולת או האפשרות, זה זמן טוב לעשות צעדים בנושא, גם ברמה האישית. החודש הוא חודש זורם יותר בתחושה ובקצב האירועים, תחושת קלילות ואופטימיות וכמובן שהכול תמיד יחסי. זה חודש שבו יש לכם אפשרות לראות דברים באופן בהיר וברור יותר מחודשים אחרים. חודש מצוין, לחבור לאנשים, גופים ורעיונות חדשים. חודש טוב להימצאות במדיה החברתית לצרכים שלכם, במידה והרשתות עוזרות לכם ומקדמות אתכם באופן כלשהו. מה שכן עשו הכול במידה, עשו זאת באופן מחושב מכוון שפרסום תמיד יכול לעבוד לשני הכיוונים, גם השלילי. זה ללא ספק חודש חיובי מאוד להתקדמות בתחומים שונים וכדאי לנצל זאת.

ילידי 1944- 1980 כדאי להיזהר החודש מפציעות פיסיות, חפצים חדים, בכבישים, טיולי אקסטרים וכו‘.

ילידי שנים

1943, 1952, 1961, 1970, ,1979 1988, 1997, 2006

בתקווה שחודש שעבר ניצלתם לטובה את אנרגיית הפרסום שעמדה לצדכם, מכוון שהחודש מגיע עם אנרגיה שונה לחלוטין, החודש רצוי לפעול ולא משנה באיזה תחום מתחת לראדר, בצניעות ואם לשתף אז רצוי רק את האנשים הקרובים לכם. בכלל רצוי החודש להיות זהירים יותר בהחלטות שלכם, בבחירות שלכם, בעיקר לא למהר לפני שבטוחים שהצעדים שלכם ברורים לכם. זה לא חודש של “הכל יהיה בסדר” אלה לוודא שאכן הצעדים שלכם שקולים. גם נושא של בחינת הזוגיות שבחייכם, או כל שותפות יכולה לעלות על הפרק. החודש מתאים להתפתחות וצמיחה פנימית, אישית, זוגית. לחשוב ואולי לפתח רעיונות חדשים, עם אנשים או גופים שונים אך כרעיון ולא לביצוע ולהתחלת תהליך.

כדאי גם החודש להיזהר או להימנע מטיולים שיש בהם סיכוני חיים בעיקר לילדי שנים 1952 –  1988.

ילידי שנים

1942 1951 1960 1969, 1978,  1987,  1996,  2005

החודש הוא חודש מעורב, מצד אחד יהיו נושאים איטיים יותר, היכולת להתקדם תהיה קשה יותר היא תהיה בקצב שונה מהרגיל במיוחד בנושאים הקשורים לזוגיות, בחינה מחודשת של הזוגיות הקיימת או חדשה, בחינה והתחלה של שותפויות חדשות, חודש חשוב להיות בהקשבה לאנשים סביבכם. חודש טוב לטיפול בנושא של תזונה נכונה וספורט,  זמן נכון גם לטיפול והזנה ברמה האישית הרוחנית והנפשית. מצד שני יש נושאים שיזרמו בקצב מהיר יותר ופורה יותר כמו עבודה מול גופים או ענייניים אישים שיש צורך לטפל בהם מול גופים מוסדיים שונים. החודש מתאים יותר לעיסוק בחיבור האישי שלך לאחרים בכל ההיבטים וחשוב להבין שיש אנרגיה שמתאימה גם להתפתחות פנימית וגם חיצונית עם אנשים וגופים למעט ילידי 1942 – 1978 בעבורכם מומלץ להישאר ברמת ההתפתחות האישית הפנימית ופחות החיצונית, כמו כן לא מומלץ להתחלות חדשות בתחומים עסקיים או אישיים הרי גורל.

ילידי שנים

1941,  1950, 1959, 1968, 1977, 1986, 1995, 2004

החודש מתאים לצמיחה גדילה, התרחבות ופרסום. אחת לתשעה חודשים נכנסים לחודש שבו היכולת לגדול ולצמוח בכל ההיבטים הוא תומך ומקדם להמשכיות מבורכת. על כן אם אתם במצב עם אפשרויות שונות להתרחב ולגדול, כדאי  לנצל את החודש. חודש טוב להתקדם בכל התחומים, זמן טוב לפעול גם במדיות השונות, החודש במהותו חיובי גם ללימודים והרחבת אופקים וגם להתרחבות בתחום העבודה או בתחום העסקי. מה שכן היו זהירים מפציעות חתכים ניתוחם אם חייבים אזי כמובן רק בימים אנרגטיים חיוביים ותומכים.

ילידי שנים   1968 – 2004

ברמה הפיסית היו זהירים יותר בין אם זה בכבישים או בכל מקום המייצר סיכון כלשהו, בין היתר להימנע מהליכים רפואיים וכמובן בימים אלו להישמר מהידבקות.

ילידי שנים 1950 – 1986 על אף החודש החיובי יתכן ותתקלו בחסימות שונות בניסיונות להתפתח, רצוי לא להתעקש מצד אחד אך גם לא לוותר על חודש טוב להתפתחות, לכן מומלץ לזרום עם האירועים ולא להתנגד.

ילידי שנים

1940, 1949, 1958, 1967, 1976, 1985, 1994, 2003, 2012

חודש שעבר התאים להתפתחות ולהתרחבות בכל תחום ואם התחלתם משהו חדש בחודש שעבר, החודש הוא חודש שבו אתם עדיין שרויים תחת אנרגיה של התפתחות והתרחבות, נצלו חודש חיובי זה להתחיל פרויקטים חדשים בכל התחומים כולל לפתח את הקיימים ולקבל תמיכה מאנשים בסביבתכם, לבחון לחקור את מצבכם ולתכנן את הבאות. אנרגיה של תנופה ועשייה תלווה אתכם החודש ונצלו זאת. חודש טוב לחזק קשרים, לחבור עסקית, לפעול מול גופים גדולים, לחזק חברויות שטובות לכם, חודש טוב לצמיחה אישית, זמן טוב לבדיקת פרספקטיבה כוללת על המשך הדרך ולקבל תובנות טובות עבורכם וגם להתחיל ולבצע בפועל. חודש טוב להיות עם רגליים על הקרקע על מנת לנצלו בדרך הטובה ביותר, גם אם אתם בבידוד, או בבית עדיין המדיה החברתית חזקה מתמיד על מנת לקדם אתכם, הכול כמובן ביחס למצב שבו הגעתם אל חודש זה.

ילידי שנים 1958 – 1994 החודש גם כוכב הפרסום חזק אצלכם לכן נצלו חודש זה לפרסום במידה ואתם זקוקים לו בתחום העסקי או האישי.

ילידי שנים

1939, 1948, 1957, 1966, 1975, 1984, 1993, 2002

החודש אתם נמצאים בהלימה עם השנה, מה הכוונה? השנה בכללי אתם נמצאים תחת אנרגיה שבתחושה יש סוג של ללא מוצא גם אם מנסים לקדם דברים זה לא בהכרח צולח וכך גם החודש. זה חודש שרצוי להתבונן יותר על הקיים מאשר לחפש אפשרויות של שינויים או התקדמות בעיקר בתחום העסקי. על כן מומלץ החודש לקחת את הזמן ולטפל בעצמכם עם כל מה שמפתח ומצמיח אתכם פנימית, נפשית וגורם לכם להרגיש טוב יותר. כמובן שזה לא חודש למיזמים חדשים, לגדול או להתרחב מכוון שזה עלול להיות מתסכל במידה וזה לא יתקדם לשביעות רצונכם. הטוב ביותר הוא להקדיש את הזמן לרמה האישית, עד כמה שניתן כמובן וביחס למצבכם, לשמר את הקיים ולדאוג לפעילויות אשר תורמות לכם ברמה הפנימית. בין אם זה שיחות שמפתחות אתכם, ספרים, סרטים, כל מה שיתרום לחיזוק נפשי ויעשה לכם טוב ושמח, פחות עיסוק בהתפתחות ברמה הכספית ויותר התפתחות ברמה הפנימית.

ילידי שנים 1966 – 2002

החודש מבחינתכם הוא חודש מאוד קריטי, ביחס לשנה כולה ועל כן היו זהירים בכל הנושא הקשור לפציעות ותאונות, היו זהירים בכבישים ובכלל.

ילידי 1939 – 1948 – 1957 – 1975 – 1984 – 1993

מעבר לכך שהחודש אתם עסוקים וחושבים רוב הזמן על מצבכם הכללי ורצוי כמובן שלא לפעול החודש לכיוון של התחלות חדשות, יתכן כי יהיו התרחשויות אשר יכוונו לפעול, הצעתי לא להיכנע כל יוזמה או פעילות חדשה גם אם היא נראית הכי חיובית שיש, אל תתפתו להתחיל התחלות חדשות התאפקו עד לחוד פברואר תחילת שנה חדשה עם אנרגיות חדשות וטובות יותר עבורכם.

ילידי שנים

1938, 1947, 1956, 1965, 1974, 1983, 1992, 2001, 2010

החודש יש הקלה בתחושה הכללית מחודש שעבר, אם הרגשתם כלואים, מסוגרים ובתחושת חנק והדברים עמדו מלכת, סוג של קיפאון למרות שניסתם לקדם דברים, החודש תחושו הקלה מכיוון שהחודש יש לכם את הכוחות לקחת סמכות בחזרה על מנת להתקדם, לשלוט והכל כמובן ביחס למצבכם. נצלו את האנרגיה לקחת את השליטה בחזרה בין אם זה לחשיבה או לעשייה בפועל, חודש טוב לפתוח את הראש לדברים חדשים, רעיונות חדשים ולהיעזר במשפחה וחברים על מנת להתקדם, טוב לחבור החודש לפעילות חוץ וגופים גדולים בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו”ל. אם התחלתם בעבר לקדם פעולות שלא התפתחו בדרך שרציתם האנרגיה החודשית תקדם אתכם במידה ותפעלו נכון. זה חודש שמתאים ותומך גם בצמיחה והתפתחות בתחום העסקי ובתחום הלימודים.

ילידי שנים 1938 – 1974 החודש חיובי אך עדיין אתם עלולים למצוא עצמכם עם מצבים של חסימות בהתקדמותכם מכיוונים שונים, עדיין לא לוותר לפתור בעיות ולהתקדם.

ילידי 1965 – 1992

היו זהירים מבחינת פציעות ותאונות.

ילידי שנים

1946, 1955, 1964, 1973, 1982, 1991, 2000, 2009

חודש דצמבר הוא חודש שטוב לסיומות, אם אתם בהתלבטויות לגבי המשך הדרך והנטייה היא לסגור פרק ולא משנה באיזה תחום, אזי חודש זה תומך בכם ורצוי מאוד לנצל את האנרגיה הזאת לטובתכם. חודש זה אגב כמו כל השנה עבורכם הוא קצת כבד שקשה לזוז בו, גם אם אתם רוצים להניע מהלכים ויש לכם את הכוחות לכך לא בהכרח שזה עובד לכם בקצב שלכם, בקצב שהייתם רוצים. מה שבטוח זה לא חודש שמתאים להתחלות חדשות המסר הוא או לסיים פרק או להתקדם אך לא להתחיל. רצוי להימנע מניתוחים לא חיוניים החודש אלה אם כן אין ברירה וגם רק בימים אנרגטיים חיוביים לכך בלית ברירה. בכללי זה חודש טוב להירגע קצת מכל המהומה להיות יצירתיים ולהכניס יותר הנאות לעשייה היום יומית ועשייה אשר משמחת אתכם, לעסוק בתזונה וספורט אשר יעזרו לכם לקדם אורח חיים בריא. החודש רצוי להיות זהירים מאוד מבחינת סיכוני פציעה בייחוד לילידי שנים 1964 ו – 1982.

אפליקציה ״Good Days Selection”

אותו הדבר גם לגבי בחירת ימים טובים כל יום הוא עם אנרגיה תומכת למשימה מסוימת לכן הרעיון הוא לנצל את האיכות האנרגטית הקיימת על מנת להגשים את המטרות שלכם כפי שאתם רוצים. להיות מובילים ולא מובלים.

לנצל את כוחות הטבע לטובתכם.

החודש הימים האנרגטיים מאתגרים במיוחד, לכן בחרו אותם בקפידה יתרה.

ימים אנרגטיים מיוחדים החודש שכדאי להכניס ליומן

ימים של ״הצלחה״ ( 7.12 – 19.12 – 31.12 )הם ימים שטובים להרבה פעילויות שיתמכו בנו בהמשך דרכינו, חשוב צעד ראשון בכל דבר תמיד לבצע ביום של הצלחה והחודש יש בנוסף כוכב של שפע כספי כך שכדאי מאוד לנצל ימים אלו לנושאים כספיים מנגד זהירות מפציעות ותאונות, טיולים עם סיכונים מיותרים.

ימים של ״הרס״ החודש הם ימים אנרגטיים חלשים מאוד, לרוב ימים של הרס מתאימים להתחלת שיפוץ אך החודש לא מומלץ בימים אלו להתחיל שיפוץ ביום של הרס, גם לא עבודות שיפוץ קטנות או גינון. (17.12 – 29.12).

ימים של ״מלאות״ החודש ( 13.12 – 25.12) מתאים לתיקוני פנג שואי במידה ואתם רוצים להחליף כיוון למיטה החלפת חדר, מיקום ישיבה במשרד ביתי וכו’.

כל דבר שאתם מבצעים היצמדו לימים הטובים על מנת למקסם הצלחות, הכול המלצות כמובן אך כמו תמיד ההמלצות לטובתכם ועד שלא תנסו לא תדעו 

אם עדיין לא הורדם את האפליקציה זו הזדמנות טובה.

להורדה באייפון

https://apps.apple.com/il/app/good-days-selection/id595089902?l=iw

להורדה באנדרואיד

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Feng4Life.gooddaysselection&fbclid=IwAR1ftYxDOacRwiLgyb6ZMBvbmfpKI_cd1fK8PBeqCHGJZm_svCxZXuh8Elk

אם עשיתם בעבר יעוץ פנג שואי ויש לכם מפה אנרגטית בבית עקבו באופן חודשי על האנרגיות ואם יש צורך בטיפול מיוחד עשו זאת. ברמה הביתית החודש מתנהל עפ”י התיקונים השנתיים, האנרגיות החודש מוכפלות. המשמעות היא שאזורים אנרגטיים טובים ושליליים יחוזקו. לכן רצוי מאוד לטפל היטב באזורים השליליים החודש מבחינת תיקונים. אנרגיה חיובית של פרסום נמצאת בסקטור המערבי בביתכם, מה הכי טוב לעשות על מנת לנצל אותה כראוי? אם זה אפשרי כמובן להפעיל אותה ע״י הימצאות בשטח זה בבית, אם זה מקום שניתן לשבת בו עם מחשב לעבוד, או לשחק עם הילדים, להפעיל את האזור ע״י הילדים, בעלי חיים זה מצוין.

האנרגיה המאתגרת יותר היא באזור מזרח ודרום ויש לנהוג בדיוק הפוך להימנע מפעילות והפעלת האזור כמו כן מים עם מלח התיקון המסורתי יעזור מאוד, כמו כן אם יש דלת כגון דלת אחורית של בית דלת חנייה וכו׳ שניתן להימנע משימוש בה אז ותרו על שימוש בה לטובתכם.

אנרגיית השפע החודש בצפון מערב כך שהימצאות שם היא הדבר הטוב ביותר על מנת “ליהנות” ממנה.

פנג שואי דצמבר 2020