הטיגריס והנחש הם חברים טובים? נכון? או לא נכון?

Portrait of a Bengal tiger (Panthera tigris bengalensis)

מה בין החיות בטבע לאסטרולוגיה סינית ולחיים שלנו?

מה שונה עולם החברויות בין החיות לעולם שלנו בני האדם? כלום שום דבר
חגיגה שלמה בעולם החיות בדיוק כמו אצלנו: חברויות סודיות, חברויות גלויות, חברים לצרה חוברים נגד, חוברים בעד, אוהבים, כועסים, נוקמים, מחבקים, עושים חרם, אויבים, מזיקים, באהבה כמו במלחמה הכול כשר… וכל החגיגה הזאת מתקיימת פעמיים פעם אחת אצלנו, בתוכנו ופעם שניה במערכות היחסים החיצוניות שלנו עם האנשים מסביבנו.
מערכת החשיבה שלנו, ההתנהלות החיצונית שלנו מתקיימת באופן מושלם עפ״י החיות המופיעות אצלנו במפה האישית, לכל אחד מאתנו יש ארבע חיות שנקבעות בזמן לידתנו לפי שנה חודש ויום (מאמר קודם).
הרעיון הבסיסי להבין מה המשמעות של כל חיה וחיה, מה אופייה, אופן התנהגותה היתרונות שלה אל מול החסרונות שלה, מה מערכת היחסים בין ארבעת החיות במפה חיובית שלילית ללא קשרים בכלל, איך הן משפיעות אחת על השנייה?
מורכב, אך פה טמון הפוטנציאל למי שאנחנו ומה שמאפיין ומגדיר אותנו, ההתנהלות הפנימית, החיצונית וההתנהגות הבסיסית שלנו.
כדי לסבך עוד יותר בכל עשור בחיינו יש חיה שמצטרפת לחגיגה ומשפיעה על כל החיות במפה שלנו ועוד קצת למשוך את החבל יש חיה אוניברסאלית שנתית שמשפיעה על החבורה ביחד וכל אחת בנפרד.
אבל ניתן להיערך, איך? ללמוד, להבין, להפנים וכבר דברים הופכים להיות מאוד מובנים וברורים זה לא אומר שלא צריך לטפל אבל הבנה פותרת חמישים אחוז מהבעיה. וגם להבין ולהשלים עם המצב זה מקל על החיים ועל הסתירות הפנימיות שמתקיימות וחיות עם החיות בתוכנו, כולל מערכות היחסים החיצוניות לנו.
כמו כן ניתן להבין ע״י הבנת החיות מי עומד מולנו ולמה לצפות, מי חבר אמתי? מי נראה חבר? מי יבוא לעזרתנו בעת צרה? מי יתיש אותנו וישתה אותנו אנרגטית? מי יהיה בן/בת זו מושלם? ועוד כך גם ניתן למנוע פחות אכזבות ותסכולים מיותרים.

מעבר לכך מדובר במגמות עתידיות של כל שנה ושנה, האם החיה שנכנסת בכל תחילת שנה טובה לנו? או לא? הרי כל שנה מביאה עמה את המזל שלה ומה שקובע איך תראה השנה תלויה כמובן בכמה גורמים בין היתר פרמטר החיות איזה חיות יש לנו במפה ואיך הקשר בין החיה האוניברסאלית הנכנסת לחיות במפה שלנו. בכל שנה אנחנו מברכים ״ תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה..״ ובאמת מצפים ורוצים כמובן רק טוב אבל החיים מזמנים את שלהם.

12 החיות שמנהלות את חיינו
טיגריס, ארנבת, דרקון, נחש, סוס, כבשה, קוף, תרנגול, כלב, חזיר, חולדה ושור.

דוגמא השנה 2016 אנחנו בשנה שבה אלמנט הקוף משפיע עלינו ברמה האוניברסאלית,
למי יהיה קשה יותר השנה לילידי שנות הטיגריס, קוף וטיגריס הם בהתנגשות אחד מול השני,
לכן ילידי שנות הטיגריס חווים קושי מי יותר מי פחות, אבל המשמעות היא כי ההתנהלות של ילידי שנים 1950, 1962, 1974, 1986, 1998, 2010 קשה ומאתגרת יותר משנים עברו.
אם מסתכלים על המפה האישית כולה:
מי שיש לו טיגריס בשנה הקושי הוא בעיקר מול גופים וגדולים ומול העולם החיצוני בכללותו, ענייני כספים, בריאות, אנשים חיצוניים, ועוד.
מי שיש לו טיגריס בחודש יש קושי עם בית ההורים זה יכול להתבטא בין בני המשפחה בלי קשר ספציפי אליך אישי או ביחסים ובקשר בינך לבין בני המשפחה.
מי שיש לו טיגריס ביום הקושי מתבטא בעניינים האישיים והזוגיים, ייתכן והקושי יהיה בעיקר על בן/בת הזוג לחילופין על ההשפעה הישירה היא על הקשר בניכם ואפשרי גם שילוב של הכול ביחד, גם אישי וגם זוגי.
מי שיש לו טיגריס במפה בשעת הלידה הקושי יתבטא בעבודה במהלך התקין של היום יום, הפרעות והצקות גם בעבודה וגם עם הילדים.
בשנה כזאת רצוי מאוד להיות זהירים ברמה פיזית, ברמה המקצועית, לא מומלץ להתחיל יוזמות חדשות וגדולות, פתיחת עסק, רכישת בית חדש, מעברים ועוד. במידה ואין ברירה תמיד כדאי לבדוק חודש טוב ומתאים בתוך השנה לרוב יש ארבעה חודשים כאלה. במידה ויש התנגשות לחיה ביום הלידה לא מומלץ להתחתן, לממש זוגיות וכן הלאה.
בהיבט של המפה האסטרולוגית האישית שלך לדוגמא: טיגריס ביום וקוף בחודש, יוצר מצב של קונפליקט פנימי תמידי בינך ובין בית ההורים, הקושי יכול להתבטא ברמות שונות, זה מאפיין שקיים מרגע הלידה ועד בכלל זה תמיד שם ותמיד קיים ברמות ובעוצמות שונות כאלה ואחרות, יתכנו מריבות וחוסר הסכמה, הפרעות למהלך החיים הקבוע ועוד.
דוגמא נוספת למערכות יחסים: קוף ונחש הם ביחסים של הרס שלעיתים הרס יכול להיות אף יותר קשה מהתנגשות למה? כי התנגשות חזיתית היא גלויה ולעיתים מהירה ונקודתית ואילו יחסים של הרס בין החיות מתקיים בשקט, לאט ואז מתפרץ ללא שום הודעה מוקדמת. במקרה של שני אנשים עם יחסי הרס בשנה או ביום הכול יכול להראות נפלא ונהדר בהתחלה ועד שהקושי מתגלה לוקח זמן וכשזה קורה זה מאוד לא נעים, לעומת התנגשות העימותים מתחילים כבר בהתחלה וקל לסיים את הקשר.
קוף וחזיר ביחסי הרס כפולים הכול קשה כפול ומכופל מי שמערכת יחסים כזו מובנת אצלו במפה המולדת חווה סטרס פנימי קשה ומעייף שלעתים אף מצריך טיפול חיצוני מאידך הבנה פשוטה של מקרה כזה יכולה מאוד להקל על בעיות מסוג זה.
ומשהו גם חיובי הקוף הוא חבר של התרנגול וגם של הכלב, ברמה של המפה האישית יש מערכת הרמונית וחיובית בפנימיות וכפועל יוצא בהתנהלות במחשבות ובהרגשות. ברמה בין אנשים חיבור למי שיש כלב ותרנגול במפה הם כאלה שניתן לסמוך עליהם כאנשי עזר ובכלל ניתן לייצר איתם מערכת של עזרה ותמיכה חברית טובה.
מי מהחיות לא חברות? טיגריס וקוף, ארנבת ותרגול, כלב ודרקון, נחש וחזיר, סוס וחולדה, כבשה ושור.

מורכב? אבל הבנה בסיסית של מצב כזה טובה והדרך הנכונה והיעילה ביותר היא להפנים ולהתאים כמובן התנהלות.
אפשר לראות את המפה האישית שלכם באפליקציה ״Good Days Selection” ע״י בחירת תאריך לידה שלכם וגם לבדוק על הדרך ולהשוות חברים, ילדים, משפחה בני זוג. אם בא לכם לשאלות? תשאלו..

השארת תגובה